Top 3 postări

miercuri, 22 mai 2013

De ce e bine sa ai magazin online?

Acum e perioada cand am ajuns la sfarsitul facultatii(ce repede au mai trecut inca 3 ani) si iata ca unele lucruri raman.
Semestrul trecut am avut un obiect care se numea Proiecte economice in comert. Tocmai de asta vreau sa va prezint cateva avantaje care poate te vor pune pe ganduri si iti vei muta afacerea in online, iti vei deschide si un magazin online pe langa cel offline sau daca esti la inceput de drum vei alege online-ul.
Astfel, trebuie sa stii urmatoarele lucruri:

1.Nu platesti nicio chirie. Daca in cazul unui magazin normal ai nevoie de spatiu unde sa iti prezinti marfa si platesti o chirie, in cazul magazinului online ai scapat de aceasta grija. E bine de stiut ca totusi ai costuri cu locul unde iti "intinzi marfa". Ai nevoie de un site bun si de un loc care sa-ti gazduiasca siteul.

2.Nu ai program fix. Acum ma pun in situatia unui client frustrat, care nu poate sa ajunga la un magazin, deoarece are acelasi program cu programul sau de la munca. In online esti disponibil 24 de ore din 24 si clientii pot cumpara oricand.

3.Ai mai multi potentiali clienti. Sa zicem ca ai un magazin offline de articole sportive in Iasi. Sportul e practicat de multi ieseni, dar daca ai avea un magazin online, ai putea sa ai clienti din toata tara, din toata Europa sau chiar din toata lumea.

4.Poti vinde si ce nu ai momentan disponibil fizic la firma. Regula asta e valabila atata timp cat iti respecti comanda si trimiti produsele in timpul stabilit(2-3 zile).

Astea sunt unele dintre cele mai importante avantaje, dar nu sunt singurele.

Daca acum detii o afacere online, iti recomand sa te inscrii la Gala Premiilor eCommerce 2013. Platesti taxa de participare(250 de euro) , dar obtii beneficii de 2710 euro ce te vor ajuta sa iti imbunatatesti afacerea, sa ai mai multi clienti si in final sa ai un profit mai mare.

Mai multe avantaje in detaliu gasesti aici.

Spor la vandut!

Postare înscrisa în campania - Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).

5 comentarii:

Alin spunea...

Imi place aceasta competitie, urmaresc GPeC de aproximativ doi ani de zile si am vazut mari schimbari la unele magazine care au participat si castigat.

Chisanovici Andrei spunea...

Ca drept urmare, ar trebui ca mai multe magazine sa participe si sa transforme competitia intr-un Champions League. :D

Valeria spunea...

Nu e rea ideea, un campionat pe tara intre magazinele online. Sigurat emag va castiga.

Chisanovici Andrei spunea...

Pot aparea si unele surprize? Nu e obligatoriu sa castigi daca ai cele mai multe vanzari online.

Mihai spunea...

Sunt curios de evolutia castigatorilor in ani. Sunt magazine premiate acum 1-3 ani, care astazi nu mai exista. Poti avea un magazin bun, si premiat, dar daca nisa aleasa este gresita si rori este pe minus, premiul nu te juta la nimic.

Gpec ajuta prin faptul ca obliga magazinele sa-si repare erorile, sa-si schimbe designul, .... sa evolueze.