Top 3 postări

luni, 20 mai 2013

Magazin online? Participă la GPeC 2013

Lumeeee lumeeee!!

Ciuliti bine urechile si ascultati la mine. Comertul e peste tot, pe langa noi, la coltul blocului sau chiar acum cand tocmai dai o comanda pe net. Daca ai un magazin online, trebuie sa fii foarte atent la ce iti prezint mai jos. E departe de a fi ceea ce vezi la tv.. cumperi un pix si mai primesti o oala si o tigaie. TOTUL e in avantajul tau si iti imbunatatesti afacerea ta online.

GPeC este cel mai important eveniment de comert electronic din Romania desfasurat timp de 7 luni (aprilie-noiembrie 2013). In tot acest interval, sub titulatura “Gala Premiilor eCommerce” organizeaza numeroase actiuni si evenimente care vizeaza toti jucatorii implicati in industria de comert electronic, cu scopul dezvoltarii pietei:

Competitia magazinelor online (aprilie-noiembrie 2013)
Conferintele Nationale de E-Commerce (27-28 mai 2013)
Intalnirile GPeC (consultanta 1 la 1 intre magazinele online si juriul Galei) – iulie-august 2013
Scoala de Vara GPeC (5 zile de cursuri intensive de e-commerce, la munte) – august 2013
Conferinta si Festivitatea de Premiere GPeC – noiembrie 2013.

Te poti inscrie pana pe 31 mai si beneficiezi de urmatoarele avantaje:

-primesti gratuit Marca de Incredere TRUSTED timp de 12 luni, adica economisesti din start 120 euro + TVA (costul acordarii marcii, daca nu ai fi magazin online inscris la GPeC 2013) - afla ce este Programul TRUSTED si de ce e bine sa obtii Marca de Incredere pentru magazinul tau

-inscriindu-ti magazinul la GPeC 2013, participi gratuit la Conferintele Nationale de E-Commerce din 27-28 Mai 2013 (in limita a 2 persoane/magazin). Adica mai faci o economie de 150 de euro

-ai parte de un adevarat audit al magazinului tau online, fiind analizat prin cel mai complex set de criterii de jurizare (daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, un astfel de audit te-ar costa minimum 1.500 euro)

-beneficiezi gratuit timp de 1 luna de implementarea ClickTale - unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial. Daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, doar raportarile ClickTale pentru 30 de zile te-ar costa peste 900 USD, conform grilei oficiale de preturi

-evaluarea magazinului tau este facuta de cei mai buni specialisti din domeniu (juratii GPeC 2013 sunt persoane publice cunoscute in industria online, cu background profesional solid in e-commerce)

-magazinul tau este analizat timp de 6 luni pentru a urmari evolutia in timp si in 2 etape de jurizare distincte, trecand prin peste 90 de criterii de jurizare, in asa fel incat evaluarea sa reflecte cat mai bine situatia reala a afacerii tale

-indiferent daca te numeri printre castigatori sau nu, primesti rapoartele de jurizare in urma celor 2 etape. Rapoartele sunt detaliate pentru fiecare criteriu in parte si contin explicatiile juriului acolo unde este cazul, ca sa stii exact unde stai bine si unde ai probleme

-in plus, ai posibilitatea sa discuti fata in fata cu membrii juriului GPeC asupra primului raport de jurizare ca sa stii exact de ce ai fost depunctat pe anumite criterii si, mai ales, sa primesti recomandari despre ce trebuie sa faci pentru a deveni performant - consultanta gratuita

-dupa ce afli recomandarile juriului in urma primei etape de evaluare, iti dam timp sa le pui in practica, in asa fel incat sa iti optimizezi afacerea in timp real si sa beneficiezi de inca un feedback in etapa finala de jurizare

-pe langa evaluarile facute de juriul specialist GPeC 2013, cateva sute de consumatori obisnuiti vor analiza magazinele pe baza unor criterii mai putin tehnice (adaptate la nivelul internautilor care cumpara online), iar tu vei primi raportul lor de evaluare

-participi gratuit la Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din luna noiembrie si faci networking cu elita comertului online romanesc. Iar daca esti unul din castigatori, ai toate motivele sa fii mandru de premiul primit - e recunoasterea muncii tale!



Daca as avea un magazin online, as plati fara discutie 250 de euro taxa de participare stiind ca voi obtine beneficii de 2710 euro.Win-win business.

Postare înscrisa în campania - Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG , F64 , ZorileStore.

6 comentarii:

Iftime Alexandru spunea...

In acest an nu cred ca se vor inscrie multe magazine, mai bine zis tot magazinele de anul trecut si acum doi ani vor participa.

Chisanovici Andrei spunea...

e alegerea fiecaruia, dar nu ar trebui ratat asa ceva.

corco spunea...

foarte interesant. nu stiam de existenta lui.

Adrian spunea...

destul de interesant daca s-ar face putin mai publica ar avea sanse si micii comercianti online oricum e greu sa te bati cu marii giganti dar macar ai ceva foloase :)

Chisanovici Andrei spunea...

Ca in orice competitie e important sa participi, in primul rand. Apoi rezultatele vin de la sine daca esti bun, te pregatesti bine. :D

Chisanovici Andrei spunea...

Bun venit pe blog! @ Adrian & @ Iftime Alexandru